Туристично привабливі об’єкти/ Tourist Attractive Places

Туристично привабливі об’єкти/ Tourist Attractive Places

Назва закладу/
The name of the establishment

Адреса розташування/
Location

Фото/
Photo

Стрийський краєзнавчий музей «Верховина»/
Stryi Local History Museum “Verhovyna”

м.Стрий,
вул.Олесницького, 15/ Stryi,
Olesnytskyi Str., 15

Музей родини Бандерів/ Bandera Family Museum

м.Стрий,
вул.Львівська, 20/
Stryi, Lvivska St., 20

Народний дім (1901 р.)/ Narodnyi Dim (1901)

м.Стрий,
вул.Народна, 8/
Stryi, Narodna Str., 8

Міський Будинок культури (1906 р.)/
Town House of Culture (1906)

м.Стрий,
вул.С.Крушельницької, 18/
Stryi,
S. Krushelnytska Str., 18

Стрийська міська рада
(1898 р.)/
Stryi Town Council (1898)

м.Стрий,
вул.Тараса Шеченка, 71/
Stryi,
Taras Shevchenko Str., 71

Камяний парафіяльний костел Народження Пресвятої Матері Божї (1360-1886 рр.)/
Stone Parish Church of the Nativity of the Blessed Mother of God (1360-1886)

м.Стрий,
Майдан 22 Січня/
Stryi, Maidan 22 Sichnia

Храм Архістратига Михаїла (1912 р.)/
Temple of Archangel Mihael (1912)

м.Стрий,
вул. С.Крушельницької, 21/
Stryi,
S.Krushelnytska Str., 21

Стрийська синагога
(1858 р.)/
Stryi synagogue (1858)

м.Стрий,
вул. М.Міхновського/ Stryi,
M.Mikhnovskoho Str.

Меморіально-скульптурний комплекс «Будителі» (Т.Шевченко, І.Франко, Леся Українка)/
Memorial and Sculptural Complex "Budyteli" (T.Shevchenko, I.Franko, Lesya Ukrainka)

м.Стрий,
Майдан Незалежності/
Stryi,
Maidan Nezalezhnosti

Меморіальний комплекс «Борцям за волю України»/ Memorial complex "Fighters for the freedom of Ukraine"

м.Стрий, вул.Олесницького, 4/
Stryi,
Olesnytskyi Str., 4

Кам’яний палац барона Браницького (1890 р.)/ Stone Palace of Baron Branitsky (1890)

с.Підгірці/
Pidhirtsi

Скельний комплекс
(XV ст.)/
Rock complex
(XV century)

с.Розгірче/
Rozhirche

Кам’яний костел (1797 р.)/ Stone Church (1797)

с.Жулин/ Zhulyn

Храм Воздвиження Чесного Хреста (XVII ст.)/ Church of the Exaltation of the Holy Cross (XVII century)

с.Добрівляни/
Dobrivliany

Храм Святого Миколи (1650 р.)/
Church of St. Nicholas (1650)

с.Стрілків/
Strilkiv

Храм Святої Великомучениці Параскеви (1892 р.)/
Church of the Holy Great Martyr Paraskeva (1892)

с.Жулин/
Zhulyn

Храм Різдва Пресвятої Богородиці (1826-1929 рр.)/ Church of the Nativity of the Blessed Virgin Mary (1826-1929)

с.Заплатин/
Zaplatyn

Храм Різдва Христового(1870-1874 рр.)/ Church of the Nativity (1870-1874)

с.Лисятичі/
Lysiatychi

Храм Святих Якима і Анни (1802 р.)/
Church of Saints Yakym and Anna (1802)

с.Малі Дідушичі/
Mali Didushychi

Храм Покрови Пресвятої Богородиці (1875-1881 рр.)/ Church of the Intercession of the Blessed Virgin Mary (1875-1881)

с.Нежухів/
Nezhuhiv

Храм Зіслання Святого Духа (1824 р.)/ Church of the Expulsion of the Holy Spirit (1824)

с.Підгірці/
Pidhirtsi

Храм Святого Миколи (1893-1894 рр.)/
Church of St. Nicholas (1893-1894)

с.Стриганці/
Stryhantsi

Пам’ятий знак писанці зі скульптурою Матері Божої/ Commemorated Sign of the Pysanka with a sculpture of the Mother of God

с.Братківці/
Bratkivtsi

Молочна ферма Прикарпаття «МУККО»/ Milk farm of Prykarpattia "MUKKO"

с.Угерсько/
Uhersko